December 29, 2012

Hobbit movie.

Cześć. Dzisiaj będzie bardzo krótko i na temat. Chciałbym was serdecznie zaprosić na bloga mojej znajomej, o tematyce gyaru. Znajdziecie tam tutoriale różnych makijaży, recenzje kosmetyków, a także wiele outfitów i makeupów. Postanowiłem troszkę pomóc jej z rozkręceniem bloga :)


(kliknięcie na obrazek przeniesie was na bloga)

Dzisiaj wybieram się do kina na Hobbita, na którego czekam już od dawna. Za chwilkę zacznę się pewnie zbierać, w końcu trzeba jakoś ludzko wyglądać. Szczególnie, że jest to moje pierwsze wyjście z domu od ponad tygodnia. Wigilii nie liczę, naprawdę nie warto. Postaram się zrobić jakieś zdjęcia dzisiejszego makijażu i outfitu (choć z tym drugim mogą być problemy, nie mam zbyt wielu fajnych ubrań tym razem).


Wiem, że już po świętach, ale to drugie zdjęcie na tyle mi się podoba, że tak czy inaczej je tutaj wstawiam. OK., idę się zbierać ;)

1 comment:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsze Twoje zdjęcie, śliczny mejkap! Uroczo wyglądasz w takim delikatnym makijażu ^w^

    ReplyDelete