January 15, 2015

Bardziej informacyjny wpis.

Witam, cześć i czołem.

Dzisiaj krótko, informacyjnie. Na szczęście czy niestety. Nie mam jak widzicie od dawna ochoty tutaj pisać. Nie z powodu samego lenistwa. Nie mam zdjęć, ani tym bardziej dobrego aparatu, żeby je zrobić; nie mam siły, tematów, nic, zero, nul. Ostatnie miesiące były ciężkie. Ale zaczyna się wszystko układać, tak myślę, tak mi się przynajmniej wydaje. Kilka spraw się wyjaśniło. Właściwie, wyjaśniła się jedna. Ale od razu ulżyło nie tylko mi, ale i mojemu Mężczyźnie. Zaczynamy układać sobie wspólnie życie. Na razie jest ciężko, wciąż szukam pracy, wciąż się nie przeprowadziliśmy. Ale mam wrażenie, że jest co raz lepiej. Kiedy już stanę pewnie na nogi o własnych siłach, pewnie tu wrócę. Ale chwilowo muszę zawiesić działalność tego bloga. Zajmuję się kilkoma innymi, piszę opowiadania; znów potterowskie. Sprawia mi to ogromną przyjemność, z czego bardzo się cieszę, bo dawno nic nie dawało mi takiej frajdy. Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy!

Uwielbiam was <3

No comments:

Post a Comment